Haha, Jag och Syster sa: "w00t?"

Haha, har ni någonsin hört talas om smartcig?
det är i alla fall tydligen någon slags batteridriven cigarette, som innehåller nikotin, fast det är inte riktiga cigaretter, kommer ingen riktig rök, ingen risk för cancer, osv, osv...
hörde om det på nåt reklar på radio idag, och min syrra sa att jag skulle gå in på hemsida för att kolla vad det var. så vi gick in på den: http://www.smartcig.se/ och kollade. haha... så jävla sjukt. vi satt där i typ flera minuter och försökte förstå vad i helvete det var för nåt. man kan liksom testa att köpa ett abbonnemang för 90 dagar, eller nåt sånt skit... Jag fattar fortfarande inte riktigt. helt sjukt. 

om ni vill kan ni ju prova, haha. jag röker ju inte, så för mig spelar det ju ingen roll... men öh... haha. kul iaf. och knasigt. 

som sagt, jag ör pigg och kan inte sova. så jag kommer nog droppa in här titt som tätt, om jag hittar nåt intressant att skriva om. 

det börjar bli ljust ute nu btw. för er som inte visste det redan. :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0