Helvetes jävla skit.

förlåt mig för de hemska svordomarna... :P men jag "fick nyss reda på" (vilket betyder att jag inte varit smart nog att kolla upp det förrän nu) att vi har f*cking redovisning i contemporary practical art imorn. IMORN! och jag har inte gjort ett pisskit. det enda jag har gjort är att ha skurit ut golvet till min modell, och det är INTE MYCKET... inte alls mycket. och vi ska vara KLARA imorn... hur jävla dum får man vara? jag brukar ju ha någorlunda koll på såna grejer... men jag har gått runt och trott att vi har jättemycket tid kvar på uppgiften innan redovsing, "det är lugnt.." typ. men icke. FAN. men jag får helt enkelt säga som det är. har redan mailat min lärare (men hon kommer antagligen inte hinna se det innan lektionen eftersom klockan är rätt mycket) och frågat om jag kan få redovisa nästa vecka istället.
jag känner mig bara så jävla dum. usch.  har så helvetes jävla mycket att göra nu de sista veckorna att det är HELT SJUKT... BAJS! ja... fortfarande, förlåt. men jag måste avreagera mig lite...

nej. finns inte mkt jag kan göra åt saken nu. så jag ska väl gå och lägga mig snart. sömn är livsviktigt.
hinner inte ens tänka på att jag är sjuk och borde vila just nu. har verkligen inte tid med nånting. det här suger.

men. hoppas ni sover gott. jag säger gonatt här. kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0