I wonder how the day will be...

tja.
imorse, eller ja, idag, vaknade jag vid halv 2. haha. :P då hade min styvpappa och lillasyster redan åkt iväg. de ska på bröllopsfest. så ikväll kommer jag vara ensam här med min lillebror, mamma jobbar och så...
vi har hyrt film, Bee Movie, och köpt gottigheter.
så senare blir det chill. men just nu måste jag plugga.
orkar fan inte. men som sagt, måste ju. :/ hinner nog inte plugga så mkt imorn heller, för då kommer storasyster över, och så är det ju mors dag och så, så vi ska baka till mamma och ha trevligt.
kanske hinner lite imorn kväll dock, förhoppningsvis, eftersom jag antagligen inte kommer bli klar idag.
 Jag hatar att behöva plugga på helgerna. vill ju göra roliga saker, eller bara ta det lugnt. komma bort från skolan lite när man ändå är ledig, men nej. de ger oss ingen fritid. inte snällt.

idag känns som en sån dag som skulle kunna bli jobbig. att jag bara sitter i mitt rum  hela dagen, och helt plötsligt är det kväll, och då känner man sig så konstig för att man inte riktigt sett solljuset så man bara mår dåligt... (haha, kanske bara jag som har såna dagar, vet inte... :P)
men förhoppningsvis blir det inte så.

jaja... ska väl sätta igång då.

skriver mer senare.

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0