Jag borde nog det...

sova alltså. är dock inte så trött. (konstigt, gick ju och la mig 4 igår och gick upp vid 12, så mina vanor är totalt uppfuckade.... :P) haha, nej men... ska  typ.. rensa min vovves öron (åh så roligt...), göra mig i ordning och sen lägga mig och sova... tror jag blir trött när jag väl lägger mig ner under täcket. annars kan jag ju alltid läsa lite i engelskaboken, med tanke på att vi ska ha med ett utkast till vår bokrecension till på torsdag, och jag är typ på sida, ja vad kan det vara, kanske 60 i boken... inte najs. så mer läsande är behövligt.

får se hur jag gör med den saken... nu ska jag i alla fall börja dra mig. :P

gonatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0