Jag ska fan DÖDA alla jävla epoker!

om jag nu lyckas med det tills imorn återstår att se... jag vet inte ens om dert är fysiskt möjligt att döda en viss tid, som redan varit... humm. får fundera mer på det. :P

jag sitter här och pluggar... orkar inte. som tur är gick jag och la mig rätt sent igår och gick upp rätt sent imorse, så jag tror jag kan hålla mig vaken några timmar till. det behöver jag, om jag nu ska hinna klart med den jävla tidslinjen... linjen är numera ett timglas. ja... vi får se hur det går med det där. 

aja... måste nog fortsätta nu.

kom bara att tänka på en sak, hur oförståeligt lika jag och min storasyster är ibland. visst, vi är jävligt olika på många sätt, hon är översocial och har övertalningsförmåga, inte jag, m.m. men ändå är vi lika i sättet på nåt konstigt sätt. vi kan båda vara lika flummiga, och sitter och har catfights på facebook och asgarvar åt det vi skriver till varandra, har samma humor, och kan göra likadana saker ibland. t.ex. idag när hon var här, berättade jag att jag organiserat mina kläder igårkväll, och då visar det sig att hon gjort samma sak (och jag lovar, varken jag eller hon organiserar våra kläder särskilt ofta) och sen sa jag: "fast egentligen hade jag inte tid med det, för jag skulle ha pluggat" och då säger hon "det skulle jag också ha gjort" sen börjar vi skratta. haha. (höhö) :P lite kul faktiskt. och att vi är lika flummiga är ett mysterium (jag verkar gilla ordet mysterium just idag verkar det som...) för vi har inte samma pappa, och vår mamma förstår nästan aldrig sig på oss när vi sitter där och asflabbar åt nåt som för oss är ganska självklart att det är värt att asflabba åt. så det har inte med gener att göra. det är typ bara vi två som är såna extrema flumm-gubbar i vår familj... verkar det som hittills iaf. det brukar oftast vara vi som sitter och gråter av skratt under något tillfälle när familjen är samlad, och vi lyckas inte ofta få med oss resterande familj... fast det kanske är för att vi inte är inställda på att de ska förstå. humm... ja... nu ska jag sluta fundera över min och min stora strumpas flummighet och återgå till arbetet.. har MYCKET kvar att göra... så... 

skriver mer senare. 

kraam <3  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

2008-05-25 @ 23:09:25
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0