Jag vill shoppa som fan!

men jag har inte tillräckligt mycket pengar...
dock tror jag att jag skulle kunna shoppa liite... fick 100 dollar av pappa för några dagar sen. men just nu är ju 100 dollar typ 0 kronor. :/ eller, ja okej, 0+590 ungefär... :P
men ändå. lite pengar har jag. och jag VILL shoppa.
jag skulle vilja ha typ 100 000 kronor så jag kunde shoppa loss en dag, sen skulle det räcka för mig, och jag skulle vara nöjd.
det handlar ju inte bara om att ha en massa kläder, utan själva shoppandet är ju en sak i sig... trevligt. :)men klädernas är ju det man är ute efter oftast. haha.

men uh... nu ska jag... chilla ett tag. sen gå och lägga mig i tid.
ska åka och bada imorn på gympan, alltså mitt på morgonen... höhö.
lite kul, har aldrig sett någon i klassen i badkläder (haha, badkläder?) förut... så det blir lite spännande. haha. fast det kommer säkert inte vara så många där. är väl många som bara skiter i det, antar jag...

skriver och säger gonatt sen. :)

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0