Måndag

tja! :D
idag har faktiskt varit rätt chill. på svenskan kollade vi klart på en film om cornelis vreejsvik (som var alldeles fööör lång). och på engelskan hade jag låtredovisning (shit vad mina händer skakade när jag delade ut lyricspappret... helt sjukt. haha.) annars gick det bra, fick lite gensvar, och så var det en kille i klassen som redan visste vad låten handlade om. haha, så då fick jag ju veta fo sho liksom. :P
sen hade vi nationella, muntligt... det var bajs, eller, okej, gick väl rätt bra antar jag, har ju inga problem med ATT PRATA precis... men jag hade problem med att hitta saker att prata om, och då är det inte lika lätt att prata. det var ju om sport och hälsa, och jag vet inget om spirt, gillar inte de flesta sproter, och är inte intresserad något vidare. så... men... jaja. min lärare såg ut att vara lite besviken på mig sen efteråt, för han vet att jag kan bättre, men... vad fan... hade ju inget att säga!
jaja... sen åkte jag hem, åt mat, spelade lite spel, gick ut på långpromenad/cykeltur med min mamma, lillasyster och herr bo. bobo var jätteduktig, sprang som en galning efter oss på cykeln, med mamma i koppel, utan koppel, mm. mm. :) söt ovve. :D vi var ute i mer än en timme, och cyklade och gick och sprang. (haha, för det mesta cyklade jag på lillasysters cykel med henne bakpå, ibland cyklade hon med mig bakpå, ibland jag själv, ibland hon själv, ibland jag med henne bakpå med bobo i koppel, ibland puttade hon mig på cykeln, iblandjag henne, osv...) haha. det var kul. :)
sen kom vi in, och jag satte mig och spelade simpsons. haha. najs.
har inte pkuggat ett endaste dugg idag, och det har kännts befriande. kommer nog dock inte bli så värst befriande nu de kommande dagarna, men äsch... hehe. :P it was all worth it.

nu ska jag göra mig i ordning och sova snart tror jag faktiskt. orkar inte sitta vid datorn hela kvällen. :P

men, skriver mer imorn. gonatt!

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0