Måndag.

tja. kom nyss hem från skolan... är hungrig, men vet inte vad jag vill äta...
dagen har varit... tröttsam, med tanke på sjukdom... jag har snörvlat och pratat konstigt, och blivit retad... :( hehe, men det förtjänar jag kanske... :P
finns inte så mkt att berätta om dagen. kollade på filmen "ett öga rött" på svenskan, hann inte se klart den men... den är ju inte alls som boken. :/ det blir irriterande när man nyss läst boken, och sen ser man filmen i tron om att den ska vara ugefär likadan, och sen är allt helt annorlunda... jaja.
sen på engelskan hade folk låtredovisningar och grejer, och vi kollade på ett litet filmklipp om hamlet.
sen var det mentorstid, och sen kultur och idéhistoria.
sen fick vi åka hem. wohoo.

jag är trött... och sjuk. och jag måste göra grejer.

orkar ingenting. har massor att göra. jobbigt. nu ska jag äta... och slappa typ en halvtimme innan jag måste ut med hunden...

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0