Nu funkade det... sova snart IGEN. :P

tja. har inte kunnat logga in tidigare idag... har bara försökt en gång iofs, men ändå...
min dag började med ett nationellt prov i engelska, som för de flesta (alla) andra tvåor... det gick nog ganska bra, engelska är ju min starka sida, men det var jobbigt ändå. den sista var helt sinnessjuk, och det tycker alla andra jag snackat med också. det fanns typ inget konkret i det de sa alls, och svaralternativen var på pss lika att det blev mer som en gissningslek...
aja, iaf. när vi gjort klart provet gick jag och A till Max och käkade. gott var det. haha, men lite leeskigt dock. jag tar ju alltid green&garlic-dipp till mina pommes, och idag när jag öppnade den var det nåt rött i den (asså typ blod eller nåt...) så jag gick tillbaka till kassan och bara: "ehm, ursäkta. det här ser inte så trevligt ut..." och hon sa: "nej... det gör det inte" och gav mig en ny. som jag kollade igenom typ varje gång jag dippade en ny pommes. haha. :P paraniod. gott var det iaf. sen när vi ätit klart och suttit och babblat lite kom även J och Cam (hihi, nytt smeknamn?) och åt de med. vi satt där och snackade, samt pluggade lite inför provet som följde, och sen gick vi till engelskalektionen. då vi som sagt hade prov igen. den här gången i engelsk historia. jag tror det gick bra. det var mest kryssfrågor, så det var inte såå svårt. :)
sen satt vi och väntade på naturkunskapen i typ mer än en timme, och när vi väl kom dit var det bara vi där (i princip), så vi fick veta vad vi skulle få för betyg, sen fick vi gå.
jag hade fått G på förra provet, men jag ANTAR att jag fått VG överlag, för han sa "jag tyckte det var taskigt att sätta G, så du får ett VG" (gällande hela kursen då, dvs...) så det var ju soft. :P
stack hem, skrev en grej till estetisk orientering, gick ut med hunden, åt mat, la mig och läste, somnade vid typ 6 (asnajs), vaknade vid typ 10, har suttit uppe och kollat grejer på datorn tills nu, och nu ska jag sova igen. ^^ hihi. :P

imorn är det prov på "ett öga rött" i svenskan, och sen redovisning av färggestaltningen i estetisk orientering. resten av helgen måste jag nog, tyvärr än en gång, plugga arslet av mig... :/ ingen fritid what so ever just nu, men det är ju lov snart, så man får väl härda ut tills skolavslutningen är kommen...

sova. sova. sova. det är min livsfilosofi, säger vi... tror inte jag lever efter den precis ecxakt... men man kan ju låtsas. :P

gonatt.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0