Onsdag. tröööött!

hej. jag är trött. jag är väldigt trött.

dagen har varit konstig. eller, ja,  lite konstig.
hade sovmorgon till klockan 2. gick upp vid 10, åt frukost, gjorde mig i ordning och gick ut med hunden. sen satt jag och mamma och kollade på garderober och hyllor på blocket. jag vill ha en jävla garderob! mina lådor är överfyllda med kläder, och när man drar ut en låda dras alla andra lådor ut också... inte najs.
när vi suttit där i typ nån timme eller så märkte jag att jag skulle gå. skrev ut några färgprover till designen, och sen stack jag.

hade design, och satt och skissade, målade och skrev... och klistrade saker på papper. sen var skoldagen helt plötsligt slut, och bara för att vi hade varit på designen och sedan åkt hem vid normal tid kändes det som om vi hade varit där hela dagen och jobbat arslet av oss. vliket inte riktigt var sant.

åkte tunnelbana hem. fullpackat. tills alla, inklusive A, gick av i gullmars. sen fick jag en sittplats.

åkte hem. väntade på att en stor strumpa skulle dyka upp. vi åt, goot maat. :) sen åt vi goot glass... och massa strössel. sen gick jag ut med vovve.

satt och konverserade ett tag, sen skulle syster gå, och jag satte mig och jobbade på tatueringarbetet. är i princip klar. det enda jag måste göra imorn är att rita några fler tatueringar, och smycka min bok lite... skriva fin rubrik och sånt skit. :D

nu är jag... TRÖTT. som in i helvete. vet inte hur många timmar jag suttit här med mina papper och klippt och klistrat och klippt och klistrat... men länge var det iaf.

nu ska jag sova. för jag är trött.

gonatt. kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0