Onsdag...

tja. kom på att jag inte skrivit nåt härinne än idag... :P
min dag har varit seg men rätt soft. på bild och form lektionernas gjorde vi i princip ingenting. vi satt och babblade, jag hjälpte en klasskompis med en uppsats (rättade felen) på engelska, kände mig lite som en lärare, och det var faktiskt kul! :D
så åt vi typ onyttiga saker, gick och handlade, tog det chill, lyssnade på musik, och sen var det design. jag jobbade med min grej... byggde en modell och skissade.
sen var skoldagen äntligen slut. och jag fick gå hem... :)
på tunnelbanan satt både jag och A och var helt döda. typ zombie-mode. för mig iaf. :P astrött var jag, still am. :/
kom hem iaf. åt mat, gick ut med hunden, och började plugga till engelskaprovet i historia imorn. wohoo. jag är såå taggad. eller inte. :S men jag kan nog det mesta nu tror jag... får plugga lite innan provet imorn också. repetera och gå igenom...
kollade på top model. saleisha vann ju. jag hade velat att jenah skulle vinna, men hon kom 3a. är ju ett achievement det också. :)
sen fortsatte jag plugga lite. körde lite popquiz med A över msn, tills hon inte pallade mer. haha. :P
nu ska jag nog sova snart... är trööööötttt! måste sova.
har ju nationellt prov i engelska imornbitti. wohoo på det också. veerkligen. inte. bajs. men det går nog bra iaf... fick ju MVG- på det vi gjorde sist, så det går nog bra det här med... förhoppningsvis. :)

men... skriver mer imorn. gonatt på er!

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0