Organisering :)

Jag har gjort något väldigt behövligt, men som jag egentligen inte riktigt hade tid med just ikväll... jag har organiserat mina kläder! innan låg de ju lite överallt... de flesta låg nerpressade i mina få, små lådor i den lilla byrån jag har, resten låg i högar i ett skåp, och ibland låg kläder runtom i mitt rum... :P
så jag la ALLA kläder jag hade på min säng, och rensade ut skåpet, och sen organiserade jag...

här är mina kläder på min säng:

image311
en fin liten hög... :P

Såhär såg det ut när jag rensat ur alla lådor och skåpet:

  

Och när jag organiserat dem blev det såhär fint:

image315

  

Jag var doooktig. :) tycker ni inte?

nu ska jag... halvkolla klart på eurovision song contest. som vanligt gick det inte så bra för sverige... men men. äsch. jag bryr mig egentligen inte, men det har liksom blivit som en vana att kolla. det var faktiskt bättre förr. för några år sedan iaf... nu är allt typ skit. haha. men det är lite kul att kolla iaf.
har ju dock inte riktigt kollat på programmet, har bara haft det på, och kollat lite då och då.

skriver mer senare. kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0