Pissa med packning-crew på utflykt.

tja.
idag vaknade jag vid 12 (somnade ju vid 5... hehe).
gjorde mig i ordning och åkte till skolan.
hade engelska, fick reda på betyg. jag fick MVG. men sen blev jag sur på min lärare, inte på grund av mina egna betyg, eller, jo lite... vi tyckte att det var orättvist att jag fick MVG och inte mina vänner när de gjort nästan lika bra ifrån sig som mig, och bättre på vissa uppgifter. så v tog ett snack med honom, och det gjorde att jag fick sänkt betyg på en uppgift. men det kändes ändå bra, jag förtjänade inte ett NVG på just den uppgiften. betyget som helhet hade jag ju fortfarande kvar. :)
sen väntade vi hur länge som helst... och sen äntligen började vår kultur och idéhistorialektion. vi lämnade in våra tidslinjer (de få av oss som var där) och sen skrev vi utvärdering av kursen och hade betygsamtal.
hon sa att det lutade åt ett MVG, och om tidslinjen var bra skulle jag få MVG i hela kursen. :D klaaad.
sen åkte jag och A hem till henne och hämtade en vovve, och sen åkte vi hem till mig. sen åt jag lite snabbt, och sen gick vi ner till sjön och badade vovvar och ben. :) trevligt.
blötte ner mina leggings. haha. :P
sen gick vi hem igen, och torkade vovvar, och sen åkte A hem med sin vovveplutt.

nu sitter jag och kollar på simpsons, och har inga läxor. känns skönt men konstigt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0