Raindrops on roses and girls in white dresses, it's sleeping with roaches and taking best guesses...

tja. har typ blivit helt insnöad i den där låttexten... ska ha låtredovisning imorn på engelskalektionen, och då har jag valt låten "build god then we'll talk" av Panic at the disco. så nu har jag suttit och analyserat den och grejer... och typ... förberett mig lite inför redovisningen. usch. hatar att stå och prata inför klassen. förhoppningsvis får man upp en diskussion, så man slipper snacka så mkt själv, och så att det inte blir sådär pinsamt tyst. men jag har ändå valt en låt som nog är rätt lätt att förstå om man försöker. :)
har varit hemma rätt länge nu, ja, i princip hela dagen. vaknade ju hos bajb, så åt vi gottig frukost, och sen gjorde jag mig i ordning och åkte hem till syrran, fixade hennes tv-bänk och så, sen gick vi hem till oss, och åt gottig mat, och sen fikade vi utanför köksfönstret, och spelade lite badminton. :P sen gick vi in igen, tog det lite chill, kollade OTH, och sen skrev jag min låtanalys. nu ska jag typ... nog ta ett bad, och sen måste jag skriva klart en grej i kultur och idéhistoria... och sen kanske jag k bygga lite mer på min modell. om jag hinner och orkar. 

men... skriver mer senare. :)

kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0