Ritar tatueringar...

tja. har inte skrivit så mkt idag, mest på grund av att jag varit upptagen med att rita tatueringar. för de flesta som ritar (ja, i alla fall för mig och några till) så har man vissa stunder då man kan rita hur bra som helst, och vissa stunder då det verkligen inte går. det finns också stunder då man är riktigt sugen på att rita, och stunder då man inte alls känner för det. idag var en sån dag då jag kände för att rita, jag kände mig kreativ och jag faktiskt KUNDE rita. haha. så jag gjorde det. och nu har jag väl suttit och gjort det i... mer än 5 timmar i sträck i alla fall (tog dock en paus för att rasta min vovve). har ritat 3 tatueringar, och snart 4. den första är en löv-ganesha (buddistisk gud, typ...), den andra är en tatuering i stilen celtic, med en fyrklöver i mitten, den tredje är jag som pinuppa, och den fjärde är en tribal. 
just nu har jag typ kramp i handen (det får man när man suttit och ritat i flera timmar). och dessutom verkar min svarta bläckpenna vilja ta det lite chill en stund, för det är nog jobbigt att behöva fylla i en hel jävla tribal med svart bläck, om man är så liten. :P hihi. har fyllt i halva, ska snart fylla i resten... sen senare lägger jag upp bilder på hur de blev. :)

nu ska jag fortsätta, som sagt... stay tuned för att se tatueringarna.. ;)

kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0