Skönaste radiokanalen! :D

haha, min moder har hittat typ världens skönaste radiokanal! den är typ helt ny, och heter nåt med Star... haha. men den är askul, för de spelar jätteblandad musik, allt från gamla goda dängor som var populära innan jag ens var född till nutida hits. vissa låtar är ju bara för härliga, som tex. den som är på just nu, summer love tror jag väl att den heter, ni vet, grease-låten. och så "its raining men" och "maneater" (tror den heter så, och INTE Nelly furtados maneater, utan den gamla, "ooh, here she comes, watch out boys, she'll chew you up, ooh, here she comes, she's a maneater") och sen Michael Jacksons "Thriller", asnajs. och så tillslut den där låten med världens bästa rader någonsin skrivna i låthistoren måste jag anta. "Oh I love to love, but my baby just loves to dance" haha. det äger ju ALLT!

jaja. humm... måste plugga mer. men jag kan inte för allt i världen hitta renässansen. hur kan man tappa bort en hel epok? fyfsan vad slarvigt av mig... ett mysterium.

men men... tror nästan jag ska vara o-duktig och sätta på tv:n och kolla om det är eurovision song contest. har ju ingen koll, men läste nånstans att det skulle vara idag... lite kul ju. :P kanske. vi får se.

Haha, juste, ni kanske var intresserade av vart den här grymma radiokanalen låg nånstans? :D 101.9. så ni vet. :)

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0