Sova snart.

Tja.
nu ska jag sova snart, har gjort mig i ordning och så, och nu ska jag bara kolla lite grejer på datrn innan jag ska krypa in under täcket och sova sött. :) lääänge.
har lite ont i huvudet, tror det beror lite på vaccinationen. förra gången mådde vi alla också lite dåligt efteråt, och den hr gången fick jag ont i huvudet direkt efter jag fått vaccinationen. men det gör inte såå mycket, med tanke på att efter den här vaccinationen har man ju skydd mot TBE resten av livet. :) och det känns skönt. (min styvpappa fick det ju förra sommaren, och det var inte roligt för varken honom eller ågon annan av oss i familjen...)
har kollat på "Taxi 3". jag har inte sett ettan eller tvåan, men den var rätt rolig. fransk film... gillar inte filmer på andra språk än svenska och engelska egentligen, eftersom när det är på svenska eller engelska behöver jag inte läsa subtitles:en (kommer inte påvad fan det heter på svenska just nu). men när det är på ett språk jag inte kan måste jag ju det.... haha, lat, jag vet. men det har liksom blivit en vana att man inte behöver anstränga sig lika mkt för att förstå. :P men det funkade rätt bra ändå. :D hehe.

men som sagt. sova. :) trött och ont i huvudet.

skriver mer imorn.
kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0