Tetris! :D

haha... har suttit här och spelat tetris och kollat lite halvt på tv i... några timmar... :P
tetris är ju askul ju. älskar klassiker. :)
hehe... öhm... var dock tvungen att stänga ner det, eftersom jag känner mig rätt trött. 

imorn ska vi typ... ha betygssamtal och ta hem alla våra arbeten i bild och form, samt ha redovisning av den sista uppgiften i design. får verkligen hoppas att de gillar den... så att jag får mitt MVG där också. annars blir jag lite sur. 
grejen är att våra lärare (eller en specifikt) är biatches. bara för att vi struntade i EN designlektion, börade de typ hata oss, och vi är ändå vad man kan kalla för praktelever annars. så förra gången snackade de med oss, och sa att, jaa, men ni har ju "tappat fokus" lite, så ni måste verkligen göra bra ifrån er på den sista uppgiften för att få MVG. BARA för att vi var borta en enda gång. irriterande. 

jaja... får se hur det går.

går nog och lägger mig snart... 
gonatt. 
kraam <3  

Kommentarer
Postat av: isbl

Teris, en given klassiker ;) haha på tal om tetris, sett klippen från något japanskt tv program om "Human tetris"? Galet skoj, Natti

2008-05-28 @ 00:52:00
URL: http://vimmlar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0