The glove compartment is inaccurately named, and everybody knows it...

Tja. :)
har varit nere vid sjön och tzoolat lite nu, bara liiite, och böjade läsa liiite i en bok...
sen cyklade vi upp och köpte varsin glass, åt dem, och sen cyklade jag hem innan de andra. (storasyster cyklade hem innan mig).
satte mig vid datorn och beställde 2 böcker från internet. det är så sjukt mkt billigare än i affären. och det är mysigt att ha böcker att läsa på sommaren, det är typ den enda tiden jag läser. när man ligger på stranden och chillar tex, så har man en bok att läsa. annars läser jag ingenting typ... :P om jag inte måste.
nu ska jag göra nånting... nånting oviktigt och obetydligt och ointressant. vet inte riktigt vad ännu, men det får vi se. :P hihi. känner för att glo på nåt, ´så jag ska sätta på tv:n. :D hehe. och så kom jag på att jag fortfarande har kvar godis från igår. så det kan jag smaska i mig också... mysigt. :)

jaja, skriver mer senare.
Och btw, till alla er därute som klagar på värmen, och som jag vet har suttit och klagat på den icke-värme som existerat så länge nu; SLUTA KLAGA!
jag klagar nästan alltid på att det är för kallt, eller för varmt, och nu när jag har suttit här och klagat i flera år har jag insett en sak. om man går hela den långa hösten och vintern och längtar efter sommaren, borde man faktiskt uppskatta den mer när den kommer. de flesta av oss blir liksom aldrig riktigt nöjda, och hur kul är det att bara gå runt och inte vara nöjd hela tiden?
nej precis, inte speciellt kul. så jag har bestämt mig för att hur mycket det än känns som jag ska brinna upp i sommar, ska jag ALDRIG riktigt klaga på att det är FÖR varmt. för det var ju den här värmen vi alla längtade så mycket efter under vintern.
ÄLSKAR VÄDRET JUST NU! <3

kraam på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0