These kind of things make me paranoid as shit.

tja. har nyss kollat klart på filmen "The invasion" med nicole kidman. den var najs. :P
resten av dagen har jag BARA suttit och ritat tstueringar... lägger upp bilder på alla sen senare, inte ikväll, men typ imorn eller nåt... det blev rätt många bara idag, och fler får det bli imorn, för jag har massor av idéer, och mycket av det beror på min kära lillasyster, påhittig som hon är. de flesta jag ritade idag var hennes idé, hihi. ^^ så det är bra, att ha en medhjälpare. hon tänker och skissar lite, och jag ritar. funkar perfa. ;) hihi.

nu ska jag chilla vid datorn ett tag, KANSKE rita lite mer, och sen sova. imorn måste jag skriva klart min bokanalys, och rita mer, och kanske, om jag hinner, skriva mer om yrket som tatuerare... får se hur mkt jasg hinner. shit, så jävla mkt just nu. jag ser mina småsyskon sitta vid datorn och spela spel, typ simpsons hit and run, haha, och blir assugen att spela själv. sen kommer jag på att "nej, kommer inte ha tid att spela fucking dataspel förrän skolan är slut helt typ..." har verkligen INGEN fritid just nu. om jag ska hinna med allt måste jag verkligen plugga typ varje timma av varje dag. och de få stunder jag inte pluggar så typ äter jag, sover och går i skolan, och då och då hinner jag se på tv, de allra viktigaste programmen (jag är en tv-nörd)... men annars är det bara plugg, plugg, plugg....
usch. jaja... 

juste, apropå rubriken. Jag har facebook, och jag loggar in där typ varje dag. skulle aldrig kunna glömma varken mitt lösen eller min emailadress. men nu när jag ska logga in står det att lösenordet är fel, även om jag vet att det är rätt. och jag har försökt logga in flera gånger idag, och verkligen sett till så att jag skrivit in rätt lösenord och allt, kollat om caps var på och så, men det var det inte. men ändå funkar det fan inte. och det gör mig jävligt paranoid. tänk om nån liksom hackat in sig på min facebook och ändrat mitt lösen? och sen är det extra irriterande när man får mail om att folk skriver saker till en och så, men man kan inte kolla vad de skrivit. och jag kan ju inte heller se om det är nån som svarar på det de som skriver till mig skrivit... GAH! läskigt och jobbigt och jag blir helt paranoid. vad ska jag göra? 


aja... nu ska jag iaf inte skriva mer... och sluta vara paranoid. men det går inte så värst bra...

skriver mer imorn.


kraam <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0