Tisdag.

tja. idag har varit... kort, hittills. :P fast lång, egentligen (fast egentligen inte, utan kort, fast den har kännts lång, haha)...
började med att möta upp J i gullmars, sen mötte vi A i sickla udde, och gick tillsammans till dieselversktaden för att kolla på 3ornas slututställning, och lyssna på en designer babbla om sitt jobb...
gick runt och lallade en stund, kollade på lite konstverk, beundrade några få... sen satt vi i typ 2 timmar och lyssnade när han babblade (designern) om hur han inte vill använda händerna när han gör saker, typ sparkade fram former i lera och sånt... och dunkade med huvudet. haha. lite sånt... lite knasigt, men lite roligt. :P
sen gick vi (jag, A och J) hem till A. J fotade mig lite, för hon hade inte fotat något porträtt till fotouppgiften ännu, och vi skulle lämna in våra rullar idag. 
åt lite korv tillsammans, och sen åkte vi till skolan, där de lämnade sina rullar (jag lämnade min igår...) och sen åkte vi till gullmars. där satt jag ett tag med A och väntade med henne, sen åkte jag hem. 

kom väl hem för ett litet tag sen, klippte bobos klor. han blir duktigare och duktigare för varje gång (han HATAR att få klorna klippta, typ mardrömsscenario för honom... sötnos). sen satte jag mig vid datorn för att börja plugga... vilket jag ingte gjort än. bara drar ut på det en massa. orkar fan inte, men jag måste. bläh!

aja... nu borde jag kanske börja plugga snart.... ska bara, hehe, spela lite bubble struggle 2 först. :P tönt jag är. men vem bryr sig?

lägger upp en dagens outfit här sen också. :)

kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0