Tisdag...

tja. sitter här i sängen och lyssnar på najs musik och ja, kollar lite grejer som vanligt. :)
vaknade i tid imorse, och åt frukost och gjorde mig i ordning, satte på mig gympakläder innan jag åkte, för vi skulle ha utegympa i hammarby ip idag. träffade päls i hammarbyhöjden, och vi gick tillsammans dit vi skulle vara, och satt och väntade medan folk sakta men säkert droppade in.
lektionen var faktiskt rolig. vi spelade frisbee, typ. haha. man var 2 lag, och så skulle man kasta till varandra tills en i laget stod i det andra lagets mål och om man fångade frisbeen där fick man ett poäng. haha, jag sög! men bara lite... hehehe... det är nju svårt att kasta rakt när en massa andra försöker ta den och det blåser. :P men det var kul, skrattade typ hela tiden, för alla såg så jävla sjuka ut när vi spelade. xD 
man blev riktigt varm... sen skulle vi göra några situps, armhävningar och rygglyft innan lektionen var slut, och sen fick vi gå. 
när vi hade gått rätt långt, och nästan var framme vid hälsoforum, där vi skulle byta om, kom jag på att jag glömt min tjocktröja, så jag var på väg tillbaka, men då visar det sig att en snäll kille i klassen tagit den med sig, så jag behövde inte gå så långt. skönt. :) hihi.

jag bytte om, och sen gick jag till matten. vi fick tillbaka våra prov. and guess what? jag fick VG! :D wohoo. har inte fått VG i nåt i matte på länge... så jag är stolt över mig själv. hihi. sen satt jag och läste lite i min engelskabok resten av lektionen, för jag orkade inte försöka förstå det läraren försökte förklara...

sen åkte jag hem. och har ätit lunch och chillat lite sedan dess. snart börjar vänner, såg inte det igår eftersom jag sov... hehe. så jag ska kolla på det nu istället. sen måste jag plugga lite... :P

skriver mer senare. <3    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0