Tisdag...

idag vaknade jag vid halv 8. gick upp, åt frukost, och gjorde mig i ordning. sen var jag tvungen att hitta något att frakta min modell i. fick bli 2 stora påsar... bar modellen typ som en pizza i ena handen, med väskan över samma arms axel och min tunga gympapåse i andra handen, det var aningen knivigt... särskilt när jag var tvungen att ta upp nånting ur min väska... haha. jobbigt var det. 
åkte till hammarbyhöjden och mötte A och Camila, så gick vi till idrottsplatsen. 
haha, var typ bara vi där till en början, sen droppade några till in, men vi var jävligt få. körde yoga som uppvärmning, sen spelade vi lite fotboll. var faktiskt rätt kul. ^^ hihi
sen gick vi och bytte om, och sen åkte jag och A hem till henne, åt lite, och glodde på tv. var astrött. sen åkte vi tillbaka till skolan och hade redovisning. det gick bra. och dessutom fick vi reda på vad vi hade fått för betyg på alla små uppgifter vi gjort tidigare. och jag hade fått MVG på ALLA! (utom en, som hon inte hade fått av mig...) blev väldigt förvånad... trodde jag skulle fått typ G på vissa, VG på vissa, och MVG på några. askul iaf. :D och så sa hon att min modell var proffsigt gjort. hihi. :)
sen åkte jag hem. och började städa mitt rum på en gång. ni får se före- och efterbilder sen... sjukt mkt gerjer jag hade på golvet asså.... och överallt annars också för den delen... men nu är det typ... rent. haha. knasigt. :P

nu ska jag chilla ett tag, sen måste jag skissa lite på en designuppgift. 
oooh, desperate housewives ikväll! :D måste se vad som hände ju. :)

skriver mer senare. kraam <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0