Tisdag

tja.
dagen har varit najs. och solig. :)
vaknade tidigt, gick upp, åt frukost och åkte och träffade A. så gick vi tillsammans till eriksdalsbadet.
där träffade vi de få från klassen som kommit till lektionen, och vår lärare. vi var 6 stycken som badade. :P Jag, A, J, Clara, Kurtan och Niklas. vi fick rädda varandra och en tung, hård jävla docka från att drunkna. :P det var jobbigt med dockan, för man var tvungen att sima under vattnet till botten och dra upp dockan och sen simma med den till andra sidan bassängen.
sen fick vi lite tid till att åka rutschkana och bubbla bubbelpool. :D hihi. jag åkte lite kana, bubblade lite, och åkte lite mer kana. sen gick vi tillbaka till skolan.
hade matte, och fick till min förvåning reda på att jag fått VG på omprovet jag gjorde. jag var osäker på om jag ens skulle få G, så det var en vääldigt bra överraskning. :) vikarien, eller, vår nuvarande lärare då, var snäll och gav mig ett VG-poäng för att ha tänkt rätt, och visat det, och den poängen gjorde så att jag passerade gränsen för VG. asnajs. :)
vi fick gå tidigare från lektionen, och satte oss och åt lunch utomhus. jag köpte världens kladdigaste macka, men den är asgod. kyckling och curry, och en massa grönsaker. :D moooms.
satt och snackade gamla minnen ett tag, och sen gick vi och satte oss i gräset med grabbarna. så kom vår lärare, och då gick jag och A in för att ha betygssamtal.
Jag blev glad. fick VG+ på slutuppgiften i Contemporary, och MVG i hela kursen. :)
när vi haft samtal fick vi gå.

åkte hem, och hjälpte mamma att bära ner den gamla soffan i soprummet. sen la jag mig på balkongen och solade rätt länge. jätteskönt. men jag ser typ ingen skillnad på min hud efteråt... :/ blää.

sen var jag tvungen att gå ut med hunden, och kom in för ett tag sen.

nu ska jag kolla på vänner snart. :)

skriver mer senare. kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0