Tjahallå...

tjenare. dagen har varit chill. för det mesta. har typ aft tvn på hela dagen, för de visade typ hela första säsongen av Gossip Girl :D. det börjar ju nya avsnitt nu på tisdag. jag längtar (ja, jag ÄR en tv-nörd... som sagt. :P)... så jag satt med GG i bakrunden medan jag pluggade diverse grejer. skrev klart min bokanalys i engelska, letade lite info om tatuerare (fast inte såå mkt just idag...) och ritade ännu en tatuering. en tv. haha. en trasig sådan. och sen var det typ lite hippieaktigt, för det stod i flower-power-text: "Throw away your television". hehe... och jag som tv-nörd kan ju inte precis stå för det budskapet, men vafan, tyckte det var lite coolt, och dessutom får man ju inte alltid göra sånt man själv vill när man tatuerar folk. :P
sen har jag typ... spelat bubble struggle 2, askul, haha. XD och hann även med lite simpsons, hit and run... hehe, lameass töntspel, men sånt är ju fan kul! :D hehe.
sen har jag även kollat på "Sanningens ögonblick". haha. så jävla kul att se, vet egentligen inte riktigt varför, men det är roligt. sen typ satt jag och min lillasyster och var skitarga på killen som hade 3 frågor kvar till 500 000 kronor, men stannade vid 150 000. inte för att vi tycker att han borde satsat för att vinna mer pengar, utan för att vi ville se vilka frågor som döljde sig... och jävla pontus gårdinger typ fick honom att inte fortsätta, vad är det för slags programledare?! han är för snäll ju... han typ: "men... 150 000 kronor är ju mycket pengar. och jag kan ju se frågorna... så jag skulle stanna där..." bajs på det. sen kommer ju en ny person in, och då måste man sitta och lyssna på de där tråkiga frågorna igen... :/ men nästa kille hade ett roligt och väldigt annorlunda sällskap med sig iaf... det var han, och med honom var hans pojkvän, och hans syster och hennes fru, och sen hans kvinnliga skolkamrat på polishögskolan. hihi. blandat folk...

alldeles nyligen har jag tagit ett bad, skönt var det. och nu ska jag väl sova snart antar jag. måste ut med vovve imorn bitti innan skolan. så jag måste vakna i tid. dessutom har jag ju låtredovisning imorn på engelskan också.
åh, hoppas vi får tillbaka våra prov på svenskan! men det tror jag inte att han hunnit rätta än... hmm... får se. :D hehe.

nej. nu ska jag inte skriva mer. skriver mer imorn istället. :)

kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0