Tjenare.

tja...
vet inte riktigt VAD jag ska skriva... bara kände för det... :P
öhum...
idag fick vi veta betyg i bild, form och design. jag kommer få VG i både bild och form, ett svagt i bild och ett starkt i form, men det syns ju inte på pappret... :P och sen kommer jag få MVG i design tillslut. skönt. :)
idag fick vi även ta hem alla grejer vi hade kvar på hagagatan (där vi har våra bild/form/design-lektioner). vi ska ju få nya lokaler nu till hösten, så allt skulle bort. och så städade vi också...

jaa... öh.
kanske inte ska skriva när jag inte har nåt att skriva om...

kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina betyg är ju bra ju :)

2008-05-29 @ 01:28:03
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0