Torsdag. aj huvud.

hej. idag har varit.. seg... väldigt.
skulle ha börjat dagen med att framkalla våra bilder på fotolektionen, men då hade de inte lyckats fixa våra negativ i tid, och de var på väg till skolan, så vi kunde ju inte göra nåt. så det blev ändrade planer igen. vi satt och åt bullar och kakor och drack saft och te under en liten del av lektionen, satt och väntade typ halva lektionen, och den andra halvan rättade vi våra prov tillsammans...
sen gick jag och A till Max och väntade på J i en halvtimma, för hon försovit sig igen... som vanligt. :P
hon kom, vi stod i kö aslänge, sen åt vi.
sen gick A till frissan och jag och J gick och framkallade kontaktkartor och några testremsor, men hann inte så mkt, och kom försent till naturkunskapslektionen, där vi hade växxttest, skulle bara kolla på 9 olika löv och skriva ner vad de hette... typ.
sen åkte jag hem, och nu sitter jag här... ska väl kanske ta nåt att äta snart... eller nåt sånt. vet inte. jag har ont i huvudet. men har tagit värktablett, så förhoppningsvis går det över snart. det måste det om jag ska kunna göra klart tatueringsarbetet...

ja... skriver mer senare antar jag.
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0