Torsdag.

tja. idag har varit. ja... eh. typ så. :P
började med att jag åkte för tidigt till skolan, kom typ dit 45 minuter tidigare än jag skulle. så jag satt och pluggade lite. sen skulle vi ha foto, men vi fick ett sms där det stod att vi fick boka labbet själva, för att framkalla. men grejer var att vi inte hade nåt att framkalla. haha. då hade läraren glömt ge oss uppgiften och film förra veckan. så vi satt där i sofforna och väntade. hihi. fick varsin kopp te från kafeterian av honom medan vi väntade på att han skulle anlända. när han väl gjorde det var vi tvunga att planera om allting. och tillslut kom vi fram till att vi blev tvungna att ha slutprovet idag. alla var ju självklart oförberedda, och jag har ingen aning om hur det gick... men det får vi väl se. :/
när vi skrivit klart provet hade vi långt tid kvar till näst lektion, så jag, A och J åkte till odenplan och hämtade ut A's foton från en fotobutik där, och jag hämtade en kartongbit till min modell i contemporary... juste, vi stannade på Max innan och köpte med oss mat som vi åt på tunnelbanan dit. hehe. måste ju ha vår maxmat på torsdagarna... :P
sen åkte vi tillbaka till skolan igen, och satt ute i solen lite innan vi hade engelska. då vi också satt ute i solen... :D haha. najs var det.
sen var det naturkunskap, och när vi kom in i klassrummet var det som en djungel... vår lärare hade fyllt borden med en massa olika löv och grenat och sånt... som vi skulle klippa ut och tejpa in i nåt häfte med bladens namn i. sjukt. men men... vi fick gå efter det iaf. men jag hade ju omprov i matte, så jag var tvungen att stanna. :/ tog lååångt tid på mig att göra provet, och har ingen aning om hur det gick, hoppas verkligen att jag fick G iaf... sen åkte jag hem, och som jag trott hela dagen glömde jag min kartongbit i skolan. :S dum jag är. 
men vi ska vara i det klassrummet imorn också, så den kanske ligger kvar då... vi får väl se. 
sen åkte jag hem och lagade mat, åt mat, och gick ut med hunden. oc nu har jag satt mig här i sängen som vanligt. kollar lite halvt på So you think you can dance. senare ikväll måtste jag nog arbeta på min modell lite iaf... 

nu ska jag kolla vidare. :)

kraam <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0