Torsdag.

tja.
idag vaknade jag typ 10 minuter innan jag skulle gå hemifrån... hann dock till skolan i tid iaf... :P
hade foto. lektionen blev inte som det var tänkt från början. istället för att redovisa våra porträtt så avslutade vi en där tävlingen vi gjorde för läääänge sen. och jag vann! :D 2 kexchoklad, bara miiina. fast bajb fick smaka lite också. :)
sen orkade vi inte vänta på våra andra lektioner, eftersom vi ändå redan hade haft betygssamtal i de ämnena och inte hade nåt kvar att göra, så vi stack. och jag åkte hem.
väl hemma chillade jag lite. spelade simspsons och krejjer... och så ringde sheila. :) vi snackade ett tag, och sen var hon tvungen att sticka. 
sedan skrev jag ett brev till min pappa, och jag och lillasyster cyklade ner till cewntrum och köpte jordgubbar och lite annat stuff. gaalet dyra jordgubbar, svenska dårå, 40 kronor asken! och vi köpte 2... hehe. DYRT!
postade mitt brev, och sen åkte vi hem igen. 
har suttit och skrivit i lite grejer i min almenacka, typ när jag ska vara hemma själv och så... :)
om en timme ungeär ´kommer storstrumpa hit och äter med oss. trävligt. 
och den här gången SKA vi faan wii:a också. har ju tänkt banka skiten ur varandra flera veckor i rad nu, men aldrig gjort det... nu är det dags.... :P

jaja... skriver mer senare. kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0