Trött. har sovit lite.

tja. sitter här och är... ja, sjuk. haha. :P tog en liten tupplur mellan 18 och 20.30 typ... skönt. jag var heelt slut innan det, så mamma gick ut med hunden istället för mig, och jag la mig och sov.
medan jag låg där och slumrade kom jag på värsta bok/filmidén. men jag tänker inte berätta om det här... hehe.
ska nog skriva en bok nångång här i livet, och jag tror det här kan vara den... typ. haha. nej, men. jag har alltid tänkt att jag vill skriva en bok, eller göra en film eller nåt sånt, men har inte velat göra nåt som liknar nånting någon annan gjort innan, eftersom det blir så tråkigt med böcker och filmer som handlar om ungefär samma saker. och mina tidigare ideér har alltid vara snarlika någon någon annan gjort tidigare. men det här känns det som jag är ensam om, i alla fall om man tänker på ALLT som finns med, och själva idén i sig är någon som jag inte har sett eller hört något om tidigare i alla fall. jag har skrivit typ en liten mindmap, eller vad man nu ska kalla det, typ som en beskrivning av hur den ska vara, vad den ska handla om, underliggande budskap, etc... men jag kommer nog inte hinna skriva klart själva boken nån gång snart, därför är det bra om jag har lite riktlinjer, så jag senare kommer ihåg exakt hur jag ville att allting skulle hänga ihop.
jag ska nog börja skriva på den snarast möjligt, när jag har tid dvs... haha. men det kommer nog ta ett tag att bli klar, och jag ska INTE stressa. det ska bli en bok, för det KAN bli en hel bok om jag bara ser till att inte vara för ivrig. detaljrikedom på allra högsta nivå, och beskrivningar och handling. flera hundra sidor långt. okej, kanske inre FLERA hundra sidor, men kanske 150-200 nånting sånt... :)

humm. varför får jag ideér till saker när jag inte har tid att utföra dem? jag har ju massor av andra grejer, skolarbeten och skit, som jag måste gör NU, och dessutom är jag sjuk. usch. inte bra. men jag är ändå glad över att jag fick min idé. hihi...

nu borde jag typ läsa lite i min engelskabok... hehe. 

skriver mer senare. :) kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0