Trött maybe? ja. I guess so...

image303

haha, så kul hade jag vid 22.17. :P
känner mig aningen flummig just nu. antagligen på grund den mängd socker jag fått i mig idag, samt att jag suttit på ett golv i flera timmar och jobbat på min jävla modell. det är en jävla modell, just nu iaf. haha. så jävla jobbig. :/ men det är ju inte mkt kvar att göra på den nu iaf. ska bara bygga lite möbler och sätta ihop hela skiten, sen ör jag klar. om jag nu inte får för mig att leta fram ljud till de olika rummen innan redovisningen också.. humm. om jag hinner så, men det är lite sent påtänkt nu liksom. :P
aja.
åh, det var såå skönt väder idag! ^^ låg ute på balkongen och solade i typ mer än en timme, och lyssnade på musik såklart. :) lyckades typ somna lite där jag låg och myste. skönt var det iaf... sjukt härligt.
hoppas resten av sommaren blir lika härlig som denna dag. önskar bara att jag hade haft tid att vara utomhus lite mer, men det kommer väl fler dagar. :) förhoppningsvis blir det lika varmt imorn. :)
imorn ska jag... typ fixa de sista grejerna på min modell, kanske inte allt men de flesta möblerna iaf. sen ska jag nån gång under dagen/kvällen på bio med bajb, och kanske fler. och på söndag ska jag hem till syrran först och fixa hennes tv-bänk, sen ska hon hem till oss och så ska vi äta mat och grejer. blir säkert lite "raving rabbids" också. hehe. :) jag och min strumpsyster. vi är lika knasiga båda två. ^^

nej... nu ska jag inte besvära er mer. om jag fortsätter skriva kommer jag bara flumma iväg som en galning. så det skiter vi på. :P hehe. ska nog sova nu. :)

gonatt på er! sov gott.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0