Uttråkad... eller nåt sånt.

tja. sitter här i sängen och chillar. men inte najs-chillar. jag tråk-chillar. haha.
har typ suttit här hela kvällen. och spelat spel med mina syskon och gjort allmänt oviktiga saker.
försökte sätta mig med tidslinjen ett tag förut, men orkade verkligen inte.
så jag sket i det.
oc nu sitter jag här, på sa´mma plats som jag suttit på typ... flera timmar på raken, och bara ätit godis och glott på tv, samtidigt som jag haft laptopen i knät mesta delen av tiden...
det är "next" på mtv. jag kollar lite halvt. registrear typ ingenting som händer, men vem bryr sig. det är ju inte bra precis. :P
öööhum.
jag tror... att jag ska göra ingenting ett tag till. sen borde jag kanske sova.
usch. mina helger har varit jättetråkiga några veckor nu... har pluggat hela tiden. blä. orkar FAN inte plugga mer. detta tar död på mig. just nu har  vi visserligen inte så mycket kvar att göra, men det är just tidslinjen jag oroar mig för. den ska ju vara klar på måndag (eller tisdag, enligt J iaf...), och det betyder att jag måste göra den i helgen. vilket jag inte orkar. 
men jag har inget val. HELVETE.
jag vill ju bara chilla, eller GÖRA saker, roliga saker... inte plugga. USCH!!!

jaja... ska se till att vara en duktig flicka iaf... kan ju inte fucka upp mkina betyg NU, det skulle vara jättekorkat. bara att rida ut stormen, om snart är över. förhoppningsvis. 

jag kan inte fatta att det snart är sommarlov. så jävla underbart!

hoppas ni får en trevlig helg iaf! kraaam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0