By the way

Hej hopp och skutt.
Eller inte så mycket av den varan förresten...
Väldigt lite om jag ska vara helt ärlig.

Jag förstår inte varför, men av någon anledning tyckte jag att jag inte alls skulle gå och lägga mig, utan skulle börja leta jobb istället... ?
Så det gjorde jag... i väldigt liten utsträckning då, och sökte jobb på Ica. Haha.
Jag kan faktiskt seriöst tänka mig att jag skulle tycka om att jobba på just Ica. Ingen aning varför...
Enformiga arbetsuppgifter känns najs.

Så det har jag gjort...
Men NU måste jag verkligen sova, för jag tror att mina ögonlock är på väg att svika resten av min kropp.

Åh, en sak till...
Jag längtar så sjukt mycket efter att flytta hemifrån just nu.
Inte att flytta "hemifrån" just, utan att... typ bli vuxen. 
Jag och A har ju planer på att flytta ihop någon gång i framtiden, om det är en snar framtid eller inte vet jag inte om än. 
Men grejen är att min pappa (som bor i USA) har en lägenhet ståendes här i Stockholm fortfarande, som nu också verkar rätt obebodd enligt säkra källor, så nästa gång jag pratar med min papps i telefon ska jag fråga honom om det. 
Han har själv tidigare sagt att om jag vill ha en egen lägenhet kan jag ta över hans... 
Visst, det är en liten skit-etta på typ 19 kvadrat, som jag inte ens är säker på om den har en dusch, men ändå!
Sjukt sugen... 
Jag, A och 2 vovvar i en liten enrummare... hur mysigt låter inte det? :P

Nej... Sova nu då. 
På riktigt den här gången. 
GOD NATT!!!
<3 


Ljuset såg inbjudande ut på nåt sätt... det gjorde mig tröttare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0