Dagen dårå...

Ja...
En rätt najs dag idag ändå.
Lite trött sådär, men ändå najs.

målade klart min äckeltavla på bild och form-lektionen idag som sagt... den blev najs. men äcklig. 
Och jag glömde att fota den, även om jag lovade... 
Jag gör det nästa gång istället... 
Jag kom på (med lite hjälp) att jag hade gått från fauvistisk stil till pop-konst i min målning... Jag hade ju tänkt mig fauvistiskt från början, men sen är jag ju som jag är, måste ha allt relativt rent och så, så det fick bli pop-konst istället. Det är ändå najs.
Dessutom fick jag bra kritik på min räk-läxa. :) haha.


En del av min räk-läxa... syster agerande räka.

På engelskan skrev jag och min grupp klart vårat åh-så-sjuka dinner party-manus. Så jävla knäppt...
Det kommer bli roligt att framträda i alla fall, och vi kommer nog ligga dubbelvikta på golvet av skratt efter ett tag, men det är helt okej... :P

Åkte med lillasyster till skopunkten i t-cen, och sen har jag chillat här hemma med godis och tv ett lååångt tag. :)
NAJS!

Men egentligen inte, för jag vill sååå gääärna gå ut! Grejen är bara den att jag har nada pengar just nu... och får det inte förrän den 25... :(  blöööö. Det suger. Men ja... får väl stå ut med suget. ett tag till. Men när jag får pengar, då ska jag FAN UT!

Och nu ska jag nog sova.
för det är najs att sova.
Imorgon tror jag att jag måste leta lite rävar...
Det ni!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0