Därför är jag korkad...

¤ För att jag sparade pluggandet till matteprovet till kvällen innan, och kan därför inte förstå ett enda skit av det jag inte redan förstått innan.
¤ För att OM jag hade pluggat lite tidigare skulle det funnits en chans att jag fick MVG på provet.
¤ För att jag inte lyssnade på det viktigaste han gick igenom på mattelektionen idag.
¤ För att jag INTE FATTAR ETT SKIT!

Men nu tror jag inte heller att det kommer förstöra helt för mig, eftersom de enda sakerna jag har svårt för kanske inte är såå viktiga på provet, vi har ju trots allt gått igenom allt annat typ 50 000 ggr, och det fattar jag...
Så det kommer nog gå hyfsat i alla fall.

Jag är bara irriterad på mig själv, och jävligt trött.
Så jag ska sova NU.

GOD NATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0