Hej mitt vinterland, nu är jag här!

Hej hopp i snön den vita!
Imorse vaknade vi upp rätt sent, gick ut med babsan en snabbis, och sen fick vi världens gottigaste frukost... mmm...
Sen gjorde jag mig i ordning och åkte tillbaka till min hemort, där jag gjorde ett litet besök hos min syster som innehavade min hund, drack lite saft, bytlånade kläder, fick ett par byxor och gick hem med mina 2 väskor, en påse och en vovve. jobbigt. haha. 
Sen har vi hjälpts åt och städat en del här hemma, och sen gick jag ut med mina småsyskon och vovvekisse på promenad i skogen. Det var så mysigt, hur mycket snö som helst, och vi hade satt på oss tonvis med kläder, så vi bara hoppade och skuttade runt och åkte ner för ett berg flera gånger om. Barnsligt kul! :D
Nu måste jag plugga snart... 
lovar att lägga upp lite bilder här sen, från 90s och snön... :)
senare. 

Kramis <3 


En bild från igår. Jag och lkillasyster gick och gjorde mönster i snön. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0