Länge sen...

... jag skrev nåt sist.
Eller, egentligen inte så länge sen med tanke på att det var knappt 2 dygn sedan, men ändå.
Jag har varit upptagen.
Igår kom A och buds hit på kvällen, och vi chillade framför hitta nemo och lite av edward scissorhands, innan vi somnade... Najs. :)
Bobo fyllde ju år igår också, så han fick tårta (nästan) och så sjöng vi för honom.
Sedan imorse gick vi ut med vovvarna på en relativt lång promenad, och sedan kollade vi klart på filmen. Efter det åkte A och buds hem, och jag chillade lite mer själv.
Sedan vid 4 kom storstrumpan hit, och vi åt mat allihopa tillsammans, och sedan den goda efterrätten som jag och lillasyster gjort, MOOMSIG!
Sen har vi chillat lite till, och lite till....


Min söta vovve tyckte om den gottiga köttbulletårtan, som egentligen var en macka. :)

Kanske lägger upp fler bilder senare, orkar bara inte föra över dem just nu...

Imorgon är det blää... för jag som hade trott att det skulle bli en najs dag fick lite fel...
trodde att vi skulle ha bild och form, och sedan religion, då vi akulle få tillbaka proven, och sen utvecklingssamtal direkt efter det, allt matchade perfekt...
Men nu fick jag ett mail från vår lärare i religion där han skriver att religionslektionen är inställd imorgon.
Alltså får jag inte tillbaka provet som jag har väntat en hel vecka på, och så har jag MASSOR av tid att döda innan utvecklingssamtalet... usch och fy. 

Aja... har skrivit rätt mycket nu... så jag ska sluta. :P
Sova snart också... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0