Min dag...

Hello's.
Min dag har varit relativt kort men lite irriterande och ändå rätt trevlig. 
Började med bild och form, då jag fortsatte måla... har tyvärr inte fotat det idag, men nästa gång när det är klart får ni se slutprodukten. Det var roligt att måla, och nästa gång har jag bara detaljer kvar... :)
Under tiden jag satt och målade fick jag även tillbaka en uppgift i nutida konst, som vi gjort för läänge sen, och jag fick MVG på den! :D trevligt trevligt.
Sen kom den irriterande biten, då vi inte hade nån religion så vi var tvungna att döda massa tid. dock gjorde vi det på ett trevligt sätt hemma hos A.
åt lunch och kollade på tropic thunder, hann dock inte se klart den... men den var najs.
sen kom den lite mer irriterande biten, då jag åkte tillbaka till skolan i god tid för mitt utvecklingssamtal klockan 14.20, och väntar... och väntar... tills klockan blivit 5 över halv, då min mentor kommer och inte kommer ihåg att han skulle ha samtal med mig den tiden, så letar vi efter en sal att sitta i men hittar ingen, så vi får sitta i en soffa mitt bland folket (som iofs inte var så många)...
Sen hade vi typ inget att ta upp eftersom allt som vanligt går relativt bra.
Så jag åkte hem... (efter jag hämtat upp lillebror och lillasyster på vägen)

och resten av dagen/kvällen har bestått av tv-tittande, ungefär...

Det börjar bli mörkt ute... då är det mysigt med tända ljus. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0