Mother Chucking Basshole!

Hej.
Angående "nästan-svordomen" ovan kommer det från 2 olika tillfällen i Gossip Girl, då Blair är sur på Chuck (Chuck Bass)... Och anledningen till min "nästan-svordom" är resultatet på mitt prov i Islam...
Jag hade väntat i 2 veckor på att få resultatet på provet, som jag trodde att det hade gått riktigt bra på, och idag var dagen...
Vi hade lektion, och fick proven i slutet av lektionen.
Jag stirrar mig blint på en enda, ynka, liten bokstav. Bokstaven G.
G?!
Jag som hade trott att jag hade en chans att få MVG på just det här provet, men blev mentalt mördad av ett G istället.
Nej fy farmor (det nya ordet för fan här, som jag införde då min lillebror svor alldeles för mycket åt sitt spel)...
Irriterad blev jag. Som in i helvete...
Och så fort jag kom hem kollade jag igenom provet igen, letde upp alla saker som jag tyckte var lärarens fel, och skrev ett relativt långt mail till honom där jag beskrev hur jag egentligen tyckte om honom som lärare, men att han gjort fel på dessa saker, och att jag ville ha en förklaring...
Förhoppningsvis vill han inte döda mig efter det.

Men jaja...


The mother chucker himself...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0