Nej, det här är inte okej!

Det är det verkligen inte...
Jag har bara varit ute en enda gång sedan jag fyllde arton i mitten av oktober. Och då var jag ju nästan inte ens ute "på riktigt". Gick ju bara och tog en öl...
Jag vill ut och dansa och parta! NU!

Okej... det är rätt mysigt och trevligt att vara hemma med familjen och så också, men när man väl fyllt 18, som man längtat efter en vääldigt lång tid, ska man uuut! haha.
Får som sagt vänta till jag fått mina pengar... :/

Idag måste jag nog... plugga.
vilket jag ALLTID måste, men ändå.
På måndag ska vi redovisa våra parafraser, och då samtidigt lämna in en bild-analys på bilden vi parafraserar... och jag har inte alls gjort bild-analysen än, så det vore rätt smart att göra det...
Och så måste jag skicka vårt manus till alla i min engelska-grupp.

Så jag har lite att göra...
Skriver mer senare.
<3


Rosorna börjar försvinna... Vintern är på väg.
Förhoppningsvis är snön det också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0