Never gonna find it if your looking for it...

Tja.
Öhum...
Jag är inte smart.
Lyckades somna mitt på dagen idag, och sov väl i några timmar antar jag. Blev väckt vid typ... halv 6?
Jag slutade ju skolan så tidigt idag, så jag hade massa tid att döda, vilket jag gjorde genom att sova, och det var asskönt måste jag säga...
Men som sagt är jag ändå inte smart, för nu är jag ju inte trött alls...

Men ja.
När jag vaknade kom storasyster hit och åt mat med oss, sen åt vi kakor som mamma bakat och drack kaffe (herregud jag dricker kaffe och tycker om det! dock rätt mycket mjölk i men ändå...), pratade lite.
Sen kollade vi lite tv tillsammans, och så hjälpte min kära syster mig med min bild och formläxa till den här veckan, som vi ska redovisa imorgon. Hon klädde sig i rosa och poserade räka i min säng. :) hehe.
Skulle vilja visa bilden, men den är på den andra datorn... Kanske imorn.

Imorgon ska jag måla klart min tavla, fotar och visar sen.
Slutar 2 imorn... sen har jag en timme att döda, för vid 3 slutar lillasyster och då ska vi åka in till stan och shoppa skor till henne... hon har pengar, det har INTE jag. jobbigt. men ja. roligt att prova skor i alla fall! :D

Ajja... ska sluta skriva nu och... göra något annat roligt. typ.
Nattis på er! <3


Det här är MITT mönster... nej, men jag ritar det mönstret ganska ofta, och nu ville en kille i min skola att jag typ ska skissa upp en tatuering till honom med det mönstret. lite roligt. :)
Bara så ni vet liksom... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0