Nu ska jag vara riktigt snäll.

Jupp.
Snällare än det snällaste snällast. Eller nåt sånt.
gud vad ordet snäll låter konstigt nu.
Men i alla fall...
Jag ska vara riktigt snäll, mot min kära moder.
Jag har gjort ett schema över alla skodagar, då jag från och med nu ska följa min lillebror till skolan innan jag själv börjar, vilket i vissa fall betyder att jag måste åke med honom till skolan, åka hem igen en liten stund, och sen åka till min egen skola. Vilket också betyder att jag måste upp väldigt tidigt varje dag.
Och så ska jag hämta honom varje dag utom tisdag också.
Snäll ja.
Vääldigt snäll.

Men jag kände att jag ville hjälpa till lite...
Och i utbyte ska hon gå ut med min vovve på morgonen.


Ser jag snäll ut? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0