Onsdag

Helluu...
Imorse vaknade jag vid 8, gjorde mig i ordning och gick ut på en mysig promenad med min vovve i snön. Sen åkte jag till skolan, där vi hade historialektion.
Sen väntade vi på matten, i hopp om att få tillbaka proven, vilket vi inte fick. de var inte rättsade än. Bajs.
Ska få dem imorn istället... så det är okej. :P
sen hade vi projektarbete, och mentorstid, då vi bara diskuterade massor, och kom typ inte fram till mycket.
Nu har det börjat bli problem med flaket för studenten... massa från klassen som inte vill åka, 2 stycken som ska åka på en annan klass' flak (? :S), och så blir vi typ inte tillräckligt många...
Vi måste fixa det, för det suger om vi inte kan åka... :/

Sen åkte jag hem. skönt.
Och så gick vi ut i snön igen, och byggde en igloo, den är inte riktigt klar än, men förhoppningsvis kan vi bygga klart den imorn.
Jag bryr mig inte om jag framstår som barnslig när jag är ute och leker i snön hela tiden, för jag älskar det. :D
höhö. 

Nu kollar jag på simpsons, typ... sen greys. och sen ska jag fortsättaäsa twilight. :)
 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0