Partej!

Äntligen, äntligen ska jag ut!
Imorgon ska jag träffa några tjejer från min klass (varav en av dem fyllde år idag, därav partejet), förfesta lite, och sedan dra till klubben 90's och parta.
Inträdet ligger på 100 kronor, och man måste vara medlem, men jag har varit nyfiken på den klubben ett tag nu, så när de skulle dit tackade jag inte nej till att följa med! :D

Kommer bli sjukt kul.
Men då är frågan, vad ska jag ha på mig?
Antingen kör man på jeans+nåt snyggt linne eller en fin klänning...
har inte bestämt mig än.
Har inte heller bestämt mig för om jag ska ha klackar eller inte. 
Men när man väl ska ut kan man väl köra på för fullt? 


90s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0