PLUGGHELVETE

Höhö.
Jag är lite småkorkad sådär...
Vi har vetat, väldigt länge, att det är prov i religion imorgon.
Jag har vetat.
Och jag har haft ett helt jävla lov på mig att plugga.
Men jag har glömt religionsprovet, tills ikväll.
Så jag hade inget annat val än att sätta mig i sängen och råplugga...
nu har jag väl suttit här en del timmar, lyssnat på Silverstein, och skrivit svar på de instuderingsfrågorna vi fått.
Så imorgon i skolan kan jag sitta och läsa igenom det, plus alla papper vi fått om Islam...
Men som sagt.
Korkat.
Jävligt korkat.

Men jag tror nästan jag fungerar bättre vid den här tiden på dygnet, för det är oftast vid den här tiden jag brukar sitta och plugga, kvällen innan ett prov.
Men ja... klar med frågorna nu iaf, så jag ska väl sova snart...
måste upp 06.45 imorn. wiihoo...


Ännu en av mina "nattbilder". En halv jag. Som ser lagom dyster ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0