School

Yoes.
idag var en najsigare skoldag än jag trodde att det skulle bli.
Först då bild och formen, som var najs för jag fick måla (vilket jag inte var så sugen på i början av lektionen, men ja... :P)
Sen en liten rast, då jag typ fick en skrattattack (jag är så hemsk) under ett framträdande av typ operasjungande, sjukt deprimerande människor på min skola.... Men jag kunde inte låta bli... Han sista killen bara förstörde mig totalt. Så jävla roligt... Förlåt, men det var det...
Och sen hade vi engelska, som jag fruktat för jättelänge, för jag trodde att vi skulle göra nåt som vi tydligen inte ska göra förrän nästa vecka, och hade nu tid att förbereda oss i grupperna vi blivit indelade i.
Känner ingen i min grupp, men det gick najs ändå. Det kommer nog gå bra det här...

Och sen... MÖSSPROVNING! :D
Hittade perfekta storleken och allt, och så bestämde jag mig för allt som skulle vara på mössan, vilken modell och sånt... och beställde en.
DYRT dock... min kommer gå på lite mindre än 800 spänn. För en MÖSSA! Gaoshes... men ja, man tar ju bara studenten en gång i livet. :)




min mössa är SÅÅÅÅ mycket hetare än den där.
Bara så ni vet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0