Sjukligt trött...

Hej.
Usch, idag har jag bara varit astrött från början till slut.
Gick och la mig alldeles för sent igårnatt, och därför försov jag mig imorse. mama kom in och väckte mig och frågade: "när ska du gå upp?" jag svarar: "7". Mamma: "Klockan är 20 i 8..."
Så det var ju en bra start på dagen... :/
Dock var det inte såå hemskt eftersom jag hade rätt mkt tid på mig iaf. 
Hade arbetsmiljö och säkerhet som första lektion... trååååk. 
Sen lååång håla, satt på 2an och chillade tills engelskan började, då vi fick en ny uppgift, och sist foto b, då vi efter att ha suttit och väntat på lektionen i typ en timme fick veta att vi inte behövde vara där, att vi kunde jobba hemma... 
Så jag åkte hem. 

 Var ute med vovve och syskonen igen, lekte i snön.
Så roligt. :)
Jag lyckas alltid förvånas lite när jag kollar ut genom fönstret och ser massvis med snö på marken... mysigt.

Kollar just nu på DH men somnar nästan av tröttheten...
hr inte bestämt mig om jag ska ta en dusch sen eller inte... humm.

Skriver mer senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0