Sjukt rolig kväll på 90s!

Hej hopp!
Som sagt var jag på 90s ikväll, med några tjejer från klassen.
Det var sjukt roligt.
Vi gick till det rummet där de spelade gamla 90tals-hits, och NOSTALGI på högsta nivå trädde fram, därav också väldigt mycket dansande.
Vi stannade i det roliga rummet en lååång stund, och dansade och hade kul, och sen gick vi över till trancemusiken lite, där vi också dansade... massvis.
Sedan blev vi ansiktsmålade och dansade lite mer, och sedan gjorde mina fötter ont som satan.
Så vid strax efter 1 valde jag och en till tjej att gå därifrån och åka hem. Man ska ju sluta innan man börjar bli trött på att ha ont i fötterna och att folk knuffas. :)

Det var asnajs, och gör gärna om det nån gång.
Men nu har jag kommit hem efter en lång väntan på tunnelbanor, och ska SOVA JÄRNET! :D
Astrött... haha.


Skriver mer imorn  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0