Skoldag

Jao.
Skola idag ja...
Och prov... i Islam.
Jag var helt skräckslagen innan provet, försökte plugga så gott det gick, hinna läsa häftena och skriva ner allt jag kunde.
Vid den tidpunkten hade någon sagt att vi skulle få ha anteckningar på provet. så jag skrev ju som en galning... men sedan visade det sig att det fick vi inte alls och då blev jag ännu räddare...
skrev så handen krampade sönder på provet, och tror FAKTISKT att det nog gick rätt bra...
Jag lyckades hamra in det jag läst i skallen för en gångs skull. 
Så förhoppningsvis gick det så bra som det kändes som att det gick. 


Var ute på promenad sen med vovven, och då såg jag den här. Hunddagisreklam på en papperskorg. det var nåt nytt. Rätt smart ändå...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0