Söndag

Hej.
Idag har varit en lugn dag.
Väldigt lugn.
Tände ett ljus i adventljusstaken tillsammans men syskon och mamma imorse. Tog det väldigt lugnt.
Sen åkte jag in till slussen och mötte J, och vi virrade runt och letade efter galleri kontrast, som visade sig ligga närmare är jag trodde...
Kollade på utställningen, som var rätt intressant, och man blev väldigt tagen av vissa bilder.
Åkte hem igen, och åt mat och kollade på en intervju med Barack Obama på tv. Han kommer bli en bra ledare för USA. De behöver nog honom.

Sedan har jag varit ute med hunden, kollat på OTH, Gossip girl och diverse annat, och bara suttit vid datorn och satt ihop lite grejer... :)

 

Nu ska jag väl gå och lägga mig snart, och med det också fortsätta läsa Twilight.
Igår kunde jag inte förmå mig fortsätta läsa när jag var så inne i step up 2 the streets, det går liksom inte ihop. Dessutom gick jag ju ändå och la mig vid typ 4, så jag hade inte så mycket tid kvar till att läsa heller. Men nu ska jag.

Jag känner mig enormt stressad när det gäller skolan...
Har nationellt prov (Tal) i svenska på torsdag, och sedan är den kursen slut, vilket betyder att jag måste göra bra ifrån mig i talet för att få MVG. GAAH. Dör. Har inte ens börjat skriva talet än...
Och på det har jag ju, som alltid, massor av andra läxor som ligger och pyr under ytan...
Nej. Jag orkar inte riktigt. Men jag får kämpa helt enkelt.

Nu blev det lite mycket text kanske, var bara tvungen att skriva av mig.
 
Längtar till julen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0